سوالات متداول

  • من به ۹۰۹۰ پیام کوتاه زده‌ام، چرا از شماره‌های دیگر برایم پیام ارسال می‌شود؟

شماره‌ ۹۰۹۰ مختص عضو شدن است. پیام‌های روزانه، از شماره‌های دیگری مثل ۹۰۹۸ و ۹۰۴۵ برای شما ارسال می‌شود. به طورکلی هر شماره‌ای که با ۹۰ شروع می‌شود، مربوط به سرویس‌های فوتبالی است.

 

  • چرا با شماره‌های ایرانسل نمی‌شود عضو باشگاه هواداران تیمملی شد؟

تنها اپراتور حامی رسمی تیم‌ملی ایران شرکت همراه اول است و عضویت در باشگاه هواداران فوتبال ملی فقط با داشتن سیم‌کارت این اپراتور ممکن است و در نتیجه این سرویس روی سیم کارت ایرانسل و رایتل فعال نیست.

 

  • آیا همه‌ قرعه‌کشی‌ها از تلویزیون پخش می‌شوند؟

بعضی از قرعه کشی‌ها از تلویزیون پخش خواهدشد و مابقی قرعه کشی‌ها با حضور نماینده رسمی بازرگانی صدا و سیما برگزار می‌گردد. در سال ۹۵ در  صورتی که قرار به پخش زنده قرعه‌کشی باشد از طریق پیامک، وبسایت و شبکه‌های اجتماعی تیم‌ملی اعلام می شود.

 

  • من در کدام قرعه‌کشی‌ها شرکت داده می‌شوم؟

برای حمایت از تیم‌ملی و شرکت در قرعه‌کشی‌‌های روزانه، هر روزی که به ۹۰۹۸ پیامک بزنید، شرکت داده می‌شوید. دقت کنید که برای قرعه‌کشی ماهیانه در هر ماه، فقط امتیازات همان ماه در نظر گرفته می‌شوند.

برای قرعه‌کشی‌های فصلی و سالانه، تمام امتیازاتی که در هر زمانی از ابتدای طرح (فروردین۹۵) کسب کرده‌اید محاسبه خواهدشد.

حداقل امتیاز ورودی به قرعه کشی های ماهیانه، ۸۰۰۰ امتیاز است.

و قرعه کشی های فصلی ۲۰۰۰۰ امتیاز

 

  • نحوه‌ی افزایش امتیاز چگونه است؟

با ارسال یک پیامک به ۹۰۹۸ ضمن حمایت ۲۰۰۰ تومانی، می‌توانید ۲۰۰۰ امتیاز کسب کنید و وارد قرعه‌کشی روزانه یک میلیون تومانی شوید. برای کسب امتیاز بیشتر، می‌توانید این کار را تکرار کنید.

ضمن اینکه این امتیازات شما در قرعه کشی های ماهیانه همان ماه و فصلی و سالیانه لحاظ می‌شود.

 

  • چرا شماره‌ برنده به طور کامل نمایش داده نمی‌شود؟ چرا اطلاعات کامل برنده منتشر نمی‌شود؟

انتشار شماره‌ی کامل و مشخصات برنده، تنها پس از کسب اجازه‌ی رسمی از ایشان امکان‌پذیر است.

بعد از احراز هویت، حتما نام کاربر در پیام‌های روزانه درج می‌شود. نام برندگان نیر بعد از انجام مراحل احراز هویت و کسب اجازه از ایشان در صفحه «قرعه‌کشی ها» درج خواهدشد.

 

  • شماره‌ای که به عنوان برنده اعلام کرده‌اید، شبیه شماره‌ من است. کی با من تماس می‌گیرید؟

همکاران ما در مرکز تماس پس از مشخص شدن در اسرع وقت با وی تماس می‌گیرند و فرایند احراز هویت را شروع می‌کنند. اگر برنده‌ی خوش‌شانس شما باشید، مطمئنا با شما تماس گرفته خواهد شد. دقت داشته باشید که صدها نفر شماره‌ای شبیه به شماره‌ی اعلام‌شده دارند.

 

  • تفاوت کد هواداری و عددی که در نهایت از گردونه بیرون می‌آید چیست؟

کد هواداری صرفا مختص وبسایت تیم‌ملی است و ارتباطی به عددی که از گردونه بیرون می‌آید ندارد. عددی که از گردونه بیرون می‌آید شماره‌ی ردیف کاربر در فایل قرعه‌کشی باشگاه هواداران است.

 

  • چرا قبل از قرعه‌کشی کد هر نفر را برایش ارسال نمی‌کنید تا خود فرد هم متوجه شود که برنده شده است؟

به دلیل برخی موارد این امر فعلا میسر نیست، امیدواریم با برطرف شدن این موارد به زودی این امکان محیا شود.

 

  • چرا من با داشتن امتیاز بالا برنده نمی‌شوم؟

تعداد کاربران زیاد است و کاربران با امتیاز بالا نیز زیاد هستند. قرعه‌کشی به صورت کاملا تصادفی و بر اساس شانس انجام می‌شود. البته که امتیاز بیشتر شانس شما را افزایش می‌دهد. تعداد تکرار شماره شما در قرعه کشی به اندازه امتیازات شما می باشد.

 

  • جایزه چگونه به دست صاحبش می‌رسد و معمولا چقدر طول می‌کشد؟

پس از تماس با برنده و احراز هویت، از ایشان دعوت می‌شود و یک فقره چک به مبلغ جایزه در وجه ایشان تقدیم می‌شود. این فرایند معمولا حدود یک ماه طول می‌کشد.

 

  • چرا شما برای یک هوادار دو آتشه بعد از این همه تبلیغ، پیام لغو ارسال می‌کنید؟

عضویت در باشگاه هواداران فوتبال ملی کاملا اختیاری و از روی علاقه به تیم‌ملی است. به نظر ما هواداران باید اطلاعات کاملی از وضعیت عضویت خود در باشگاه داشته باشند و از طرفی این جزئی از قوانین اپراتور حامی تیم ملی می باشد.

 

  • آیا کسی که امتیاز بالایی دارد و بنا به شرایطی مجبور به لغو سرویس شود در قرعه‌کشی شرکت داده می‌شود؟

بله، در قرعه‌کشی همان هفته شرکت داده خواهد شد. ضمنا در صورتی که امتیازش به حد نصاب رسیده باشد، در قرعه‌کشی ماهیانه، فصلی و سالانه نیز شرکت داده خواهد شد.

در صورتی که دوباره عضو شود امتیازات محفوظ مانده و می‌تواند باز هم امتیازش را بالاتر ببرد.

 

  • روش لغو سرویس چگونه است؟

با ارسال «off» به شماره‌ی ۹۰۹۰ پیغام راهنمای لغو برای شما ارسال خواهد شد. برای لغو عضویت، طبق راهنمایی آن پیام عمل کنید.